Zelf gemaakt: (vloer)kussen van oude sokjes

Zo af en toe is er weer eens een sokje vermist; opgegeten door de wasmachine of gewoon verdwenen tijdens het ‘niet-goed-bij-de-was-gooien’. En door de jaren heen verzamel je aardig wat eenzame sokjes. Maar wat doe je er mee? Weggooien? Nee, geef de sokjes een plekje om gezellig samen een nieuwe functie te hebben. Maak een leuke kussen.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

 

Kijk hier voor meer zelf-maak-ideetjes

1 Comments

  1. This is such a cool idea! There are so many cute socks that the kids outgrow, it would be nice to make them pillows. Thank you for sharing the inspiration at The Really Crafty Link Party. Pinned!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.