Zelf gemaakt: 4x Genieten van de bloemen

Deze week doe ik weer mee aan de crea-cross uitdaging. De crea-cross uitdaging is bedacht door Ilse van Kreanimo. Zij daagt elke week andere creatievelingen uit om iets te maken binnen een thema. Vorige week was het thema ‘Met verf’ en liet ik je zien hoe je een kleding kunt verven. Deze week is het thema ‘Recyclen’ aan de beurt (of ‘recycleren’ voor onze zuiderse buren) vanwege Earth day. Ilse laat je deze week zien hoe je plastic eieren op een creatieve manier recyclen kunt en ik laat je zien hoe je 4 keer kunt genieten van hetzelfde bosje bloemen.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

 

Diy inspiratie

Zit je nog vol met diy-kriebels? Kijk dan hier tussen de zelf-maak-ideetjes. Maar kijk vooral ook even bij Kreanimo en BMellow (deze week doet ze even niet mee vanwege haar gezondheid, maar bij haar staat het vol creatieve uitspattingen) of bij de Inlinkz-knop. Onder deze knop mag je overigens ook diy’s (en recepten) delen die binnen dit thema passen.

6 Comments

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.