De speeltuin is om te huilen.

Kinderen vinden het vinden het vaak heerlijk om buiten te spelen. Bij elk type weer hoort weer een aansluitend spel, dus ‘slecht’ weer is voor hen niet echt een goed excuus om niet buiten te mogen spelen.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

 

2 Comments

  1. Wat jammer dat de speeltuin zo slecht onderhouden is… Wat je zegt, ieder kind gaat normaal graag naar de speeltuin. Misschien moet je eens een link van je blogje naar betreffende gemeente sturen 😉

    Geliked door 1 persoon

    1. Is nog geen gek idee. Het is dat ik op het moment oververmoeid bij huis zit, anders had ik een groep opgericht met de buurt (of het dorp) om iets te doen aan de speeltuin…misschien moet dat alsnog wanneer ik wat fitter ben. Het zou mooi zijn als er van het voorjaar iets mee gebeurt, maar ik vrees het ergste.

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.