Dingen die je als ouder doet, waarvan je dacht dat je dat nooit zou doen

Wanneer je geen kinderen hebt weet je gewoon zeker dat je later deze dingen nooit zult doen met jouw kind. Maar voor ouders zijn deze dingen ontzettend normaal.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

 

6 Comments

  1. Poep uit je kind peuteren!!?? Hell no! Dat heb ik nog nooooit gedaan en ga ik ook niet doen. Poep is en blijft poep; ook van je eigen kind. Haha! De rest ben ik vrijwel overal heeeeel schuldig aan. Hihi. Zo herkenbaar om te lezen!

    Like

    1. Was hier ook niet geheel vrijwillig hoor, maar het was dat of naar de huisarts die het er ook uit had moeten peuteren. ’t Arme kind had zo’n pijn. Heb het stukje wat vast zat er zonder aarzelen uitgepeuterd en ze was daarna zo blij…ik zou het zo weer doen als het nodig was. Gelukkig is het nog niet weer nodig geweest😉

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.