Zelf gemaakt: Draagdoek en ringsling

 

WP_20160816_002 (1)Toen ik had besloten dat ik onze kleine meid af en toe zou willen dragen in plaats van rijden in een wagentje, stond ik voor een keuze: kopen of zelf maken. “Eerst maar eens kijken wat er op de markt is”, dacht ik. Ik heb verschillende websites bekeken, maar ik vond eigenlijk niet echt iets wat ik leuk vond…en als ik wel iets vond, dan was dat naar mijn mening veel te duur. Zelf maken dus.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

 

Kijk hier voor meer zelfmaak-ideetjes

 

 

3 Comments

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.