Zelf gemaakt: Gordel monstertje (Halloween Crea-hop, winnaar is bekend!)

Dit jaar doe ik weer mee aan de Crea Hop. Dat is een blog (met win-actie) die jou door laat hoppen naar een andere blog (wederom met win-actie). Al deze blogs hebben te maken met creatief zijn; dit kan een diy, een knutsel, een recept of iets anders creatiefs zijn. Kortom: Je hoeft je de komende dagen niet te vervelen met het slechte weer en je kunt er ook nog iets leuks mee winnen…wel 9 keer!

Dank je

Als je niet bij mij bent gestart, kom je bij Elsarblog vandaan waar Inge en Elsa een knutselpakket met bloedkaarsen hebben…en je kunt er nog winnen ook. Bedankt voor het linken Inge en Elsa.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

PS: De winactie is trouwens verlopen en is daarom niet mee verhuisd.

Hop,hop,hop

En nu weer lekker hoppen. Ik stuur je snel door naar de volgende gezellige creatieve blog…want daar valt dus ook weer iets leuks te winnen.

Je hopt nu door naar Mama van Dex en Odin waar Danielle je laat zien hoe je een geweldige trick-and-treat tasje kunt maken. Bij haar kun je de tas winnen of een Halloween opstrijkafbeelding, zodat je zelf een tasje kunt maken (of iets anders). Zij zal op haar beurt je ook weer doorsturen naar een leuke win-actie.

Veel hop-plezier.

Diy inspiratie

Zit je nog vol met diy-kriebels? Kijk dan hier tussen de zelf-maak-ideetjes. Maar kijk vooral ook even bij Kreanimo en BMellow of bij de Inlinkz-knop. Onder deze knop mag je overigens ook diy’s (en recepten) delen die binnen dit thema passen.

15 Comments

  1. oohh wij doen graag mee voor de textielstiften, onze Yoeri heeft al een paar tshirts zelf ontworpen en nu zijn onze stiften zo goed als leeg dus deze actie komt als geroepen 🍀

    Like

  2. Wat een super leuk idee! Helaas hebben wij geen auto dus hebben we eigenlijk niks aan het gordelmonstertje, daarom gun ik die een ander kindje. Ik wil wel graag mee doen voor de textielstiften, mijn dochtertje van 20 maanden vindt kleuren nu al leuk en dat zou dan ook wel kunnen op een wit t-shirt. ♥

    Geliked door 1 persoon

  3. Door deze creahop ben ik ook voor het eerst op deze blog.
    Doe altijd mee met bloghoppen, zo leuk .
    Leuk gordelmonstertje om te maken, maar ik ben niet zo handig.
    Graag doe ik mee voor de textielstiften.

    Geliked door 1 persoon

  4. Wat leuk gedaan zo! Mijn zoontje zit nog in een kinderstoeltje, dus hier (helaas) nog niet nodig. De textielstiften zouden wel goed van pas komen om wat saaie witte rompers te pimpen 🙂 🙂

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.