Zelf gemaakt: Amish puzzelbal

Ik kende het nog niet, maar in mijn zoektocht naar verschillende patronen voor ballen, kwam ik de Amish puzzelbal tegen. Het is een bal die tegelijk ook een puzzel is. De puzzel bestaat uit drie gelijke ‘ringen’ en het is de bedoeling dat je de bal uit elkaar krijgt en vervolgens ook weer in elkaar zet.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

 

4 Comments

  1. Hoi,

    Ik probeer de pagina over de amish bal te openen, maar krijg op je website alleen maar groen beeld helaas. Graag zou ik willen weten hoe ik zown bal zelf zou kunnen maken. Kun je me daar verder mee helpen

    Like

    1. Hoi Bianca. De website ondervind helaas even wat problemen door de webhost. Ik snap dat dit erg vervelend is, maar ik kan er helaas niets anders aan doen dan wachten tot zij het voor mij fixen. Ik krijg onwijs veel vragen over het platliggen van de website…maar helaas zijn ze daar niet zo snel.

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.