Huis te koop (verkocht)

Een paar jaar geleden ging het even niet zo goed met mij. Ik besloot de relatie te beëindigen en te verhuizen naar mijn eigen plekje.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

 

3 Comments

  1. Zo! wat gaaf dat je zo een echte klusser bent zeg! top gedaan. Na het einde van een relatie komt er vaak wel beweging in je leven en zo te lezen is dat aardig rap gegaan .
    Maar het echte kado is natuurlijk je kind, een mooi huis is luxe, maar sommige dingen zijn onbetaalbaar.

    Geliked door 1 persoon

    1. Het is ontzettend snel gegaan, maar t voelt alsof alles eindelijk op zn plek is gevallen. Ik ben nu een gelukkig mens en zou me niets meer kunnen wensen dan het gelukzalig gevoel dat mijn gezin mij geeft…nou ja…misschien een iets groter huisje, want waar we nu wonen is voor ons gezinnetje wel wat krap geworden. Op naar ons volgend klusproject😉

      Like

  2. Zoals je het schrijft in deze blogpost is het : Je moet de potentie van iets zien om er iets prachtigs van te maken. Succes met het klussen en je gezinnetje :).

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.