The never ending dirt-story

Je hebt een kleine, gefeliciteerd. Je bent trots en blij….en MOE!

Naast het feit dat er van slaap weinig terecht komt met de kleine aanwinst er bij, heb je het thuis nog nooit zo druk gehad.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

 

3 Comments

    1. Wij hebben een speelgoedkist met wat verschillend speelgoed. De rest hebben we inderdaad ook redelijk gesorteerd in mooi bakken die gestapeld in de hoek naast de kist staan. Ook hebben we in een andere hoek een tafel met stoeltjes staan. Hier staat het teken- en knutselmateriaal en het bouwspeelgoed. Dit werkt inderdaad erg fijn, voor de meiden ook erg overzichtelijk. Maar als die kist eenmaal open gaat…🙈

      Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.