Zelf gemaakt: Stokpaardje en stokeenhoorn

De meiden vinden het ontzettend leuk om met de speelgoeddweil en speelgoedbezem te spelen. Ze zijn dan samen fanatiek aan het schoonmaken…op hun manier😉  Laatst deed ik alsof de bezem een paard was; ik hield hem op de kop en slingerde mijn been er over. Ik zat op het paard. Ik galoppeerde en maakte klikkedieklak geluidjes en paardengeluiden. De dames vonden het fantastisch en hebben fanatiek ‘paardje’ gespeeld met de bezem en de dweil.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

 

3 Comments

      1. I just added a printable pattern. You could glue the horse instead of sewing, but sewing is more sturdy. And you could leave out the middle section and just use the horses face, it is easier but less 3D.

        Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.