Boomvriendjes

De babykamer inrichten is een bijzondere bezigheid. Je probeert de kamer van je (toekomstige) kleine zo leuk mogelijk te maken en hoopt dat het later ook in de smaak valt van de nieuwste aanwinst.

Op dit moment ben ik bezig met een verhuizing. Mijn mama momenten gaat namelijk verhuizen naar een eigen domein (joepie!!!). Uiteraard wil ik al mijn verhalen en creativiteit wel meenemen naar het nieuwe adres, zodat ik daar weer compleet ben. Zo kun je alles wat je hier vindt ook daar vinden…nog makkelijker zelfs. 

Dit bericht is ondertussen ook verhuisd naar de nieuwe blog ‘Mama Duizendpoot’. Excuses voor het ongemak.

Het bericht waarvoor je hier kwam kun je nu hier vinden.

1 Comments

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.